uciazliwy kolopt i pomysly

Reply to
Pietrek_Kr" <krakus28no

Według mnie błedna teoria. Kopie tylko wtedy jak jest ladna pogoda. Jak pada desz to nie kopie. Samochód jak jedzie to elektryzuje się pocierajac o suche powietrze. Ci co siedza w samochodzie są na tym samym potencjale co samochod. Jak sie wysiada to ladunek z człowieka ucieka do ziemi poprzez buty. Buty nie są dobrym izolatorem bo są wilgotne od slonego potu. Samochód rozladowuje sie dłużej bo felgi się nie pocą. Występuje duża rożnica potencjalów i kopie. Tomek

Reply to
Tomek

Ja się poddałem w szukaniu sposobów i wysiadam trzymając się ramy okna w drzwiach. Jak masz w drzwiach szybkę bez ramki (kabriolet?) to masz problem. :)

A co do źródła tego ładunku to na 100 2.666403e+2462st to w moim przypadku szorowanie tyłkiem po fotelu.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

To zrób probę. Jak będziesz wiedział że na pewno Ci się coś naelektryzuje to nie wysiadając z samochodu poproś kogoś żeby dotknął karoserii. Jak nie zabluźni to nasz rację. a jak zabluźni to ja mam twierdzac że samochod elektryzujesię jako calość, z pasażerem wlącznie. Tomek

Reply to
Tomek