Re: Hmm, mo?e troch? NTG, ale zapytam... :)

    Dziękuję wszystkim na odpowiedzi, napewno okażą się pomocne. Skoro tak

> dobrze poszło, mam jeszcze jedno pytanie czy są jakieś gotowe patenty na > wyprowadzanie przewodów elektrycznych z wnętrza takiego urządzenia (przypomnę > temp 170C)? W ogóle jakie przewody zastosować?

zależy ile to ma kosztować - poszukaj np. dławnic kablowych z uszczelnieniem vitonowym, np tu:

?show=501&group=4473
no i przewody też lapp (podobne rozwiązania pewnie też znajdziesz u innych producentów):
w dziale: przewody temperaturoodporne i kompensacyjne

Reply to
Gregy