mo¾e li se multimetrom mjeriti radijacija

i kako?

Ne¹to mi zuji u sobi du¾e vrijeme,...

--------------------------------------------------- Zapravo, ako vas zanima cijela prièa:

1985. sam izjavio pred Papom da sam ja Bog imao sam 5 godina uskoro su tra¾ili da me steriliziraju da ne bih stvorio ðavola izgleda su postavili rendgen ureðaje ispod moje sobe sa ciljem ozraèivanja, svrha je uni¹tavanje plodnosti i o¹teæivanje gena
Reply to
BlackRock/Vanguard

u je bo te...ovo je ¾e¹èi sluèaj :o ¾e¹èe èak i od onih sa GSM antenama na krovovima svojih zgrada....pa èak i audiofila.... ne zuji tebi u sobi, nego u glavi

kupi metar i pol stereo kabela sa platinastim èinèevima, kriogenizirani bakreni posrebreni mikro licnasti vodiæ....za 200 eura....i sigurno æe ti se rije¹iti pitanje zujanja...

Reply to
Gaghigno

Blago tebi. More¹ se sexati bez straha od trudnoæe! :)

--
Pozdrav!

     Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Reply to
Tomy, 9A5ALL

Je... sigurno nece ostati u drugom stanju...

Reply to
z.shenda

Zafrkant, a? Znas ima jedna vrsta osciloskopa specijalizirana za mozdane valove, zove se EEG.

Reply to
BladeRunner

U kojoj to psihijatrijskoj ustanovi imaju rentgene na katu ispod soba za pacijente?

Reply to
Igor

Vatikanci takve stvari ne rade. Pogotovo ne u bolnici u Osijeku djetetu od 8 godina. Nisu ni pedofili, ne kradu, ne la¾u, ne manipuliraju,... Katolièka crkva nikad nije nikoga ubila.

Reply to
BlackRock/Vanguard

Zuji ti SMPS napajanje nekog ureðaja?

"vaso" wrote

joj Vaso da ne ser........pitanje ti je prilièno neozbiljno!!! :)))

Reply to
Gaghigno

Nisu svi 'gluhi k'o top'! Mo¾da je on audiofil koji èuje sve do barem 20 kHz!?-:)

Btw: Od kada to radijacija ZUJI!?

ihhhhhhh...pa zuji na frekvenciji gama zraèenja :)

Reply to
Gaghigno

Imam 900A struje u zgradi sa 6 malih stanova, 3 faze. Jel to normalno?

Reply to
BlackRock/Vanguard

Mozda cuje nesto ovakvo:

:)

Reply to
BladeRunner

Super! Odma stavi strujne transformatore i ima¹ besplatnu struju! :-)

Reply to
Darko_swl