Re: dal netko mo¾e izraditi...

Jerry je napisao/la:

: Imam discman kojemu su baterije vrlo kratkog roka. Turistièki sam : vodiè i va¾no mi je da ga mogu koristiti èim du¾e bez punjenja. Ako : rikne moji putnici su zajeno samnom osuðeni na ¹oferov ukus ili na : lokalne radio stanice zemalja kroz koje prolazimo. : Ono ¹to bi rje¹ilo moj problem je adapter koji se ukljuèi u onaj : upaljaè za cigarete u autobusu. Znam da to postoji i za kupiti, ali : niti jedan nema moguænost da mu se input pre¹alta s 12V na 24V i : obratno,a autobusi imaju i jednu i drugu struju i glupo mi je : kupovati oba punjaèa i vuæi ih sa sobom. : Dakle treba mi punjaè koji mo¾e pretvarati i 12V i 24V (INPUT) u 4.5V : (OUTPUT) kolko guta moj discman. : Eto, ako mo¾da znate da ima i to za kupiti, cijenio bih informaciju : ili ako je netko voljan to izraditi i po kojoj cijeni (mo¾da da se : kupi ovaj za 24V, pa se preradi ili sl. - nemam pojma - od : elektronike znam zamjeniti baterije i ¾arulju). : Unaprijed hvala na odgovorima! : p.s. ako bi se netko uhvatio u ko¹tac sa zadatkom bilo bi super da : stvar bude izvedena do èetvrtka, najkasnije petka (21.IV)

Mogu ti ga ja sloziti, nije problem. Slozim ti ga tak da na ulaz dovedes bilo koji napon od 8, pa sve do 32V i on ce na izlazu davati stabilnih 4.5V.

Izlemiti ga mogu vec danas, al, kuciste mi je malo problem, pa cu morati pricekati par dana da nabavim nekaj.

Cijena bi bila dijelovi + meni pizza + pijaca. :)

Javi dal da radim ili ne.

Gotovo bude do otprilike utorka.

098/900-8344, 095/802-9871 ili na mail (maki NE SPAMAJ).

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

hint: kuciste od misa... mos mu i mali trafic za teke vise para ubacit unutra

Reply to
sipa

ajd ako je moguce baci kakvu shemu na binse...

Reply to
Locutus of Borg

zega

ponudio sam covijeku sklop s LM2675 sve u smd-u strpao u sam utikac za upaljac i cekam da mi se javi

za ostale pdf na hr.sci.elektronika.binaries

pozdrav

Reply to
Davor

Locutus of Borg je napisao/la:

: ajd ako je moguce baci kakvu shemu na binse...

Prvo sam mislio raditi sa LM317T - ima u data sheetu sve lijepo objasnjeno, tako da mislim da ne trebam pisati. Al, ako trebas pomoc, javi se.

Al, onda sam nasao punjac za mobitele u autu i preradio sam ga, tako da daje sad 4.5V van. Malo stabilizirao izlazni i ulazni napon bolje, stavio deblju zicu na izlaz i stavio jaci tranzic za pogon, tako da sad ide do 1.5A van bez problema.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Davor's log on stardate 14 tra 2006

A gdje ima za kupit tog chipislava i $?

--
Documentation is like sex: when it's good, it's very, very good; when it's
bad, it's better than nothing.

zega je napisao/la:

: Koji problem sa kucistem sve skupa zalij epoxyjem na jacu zicu i to : je to... Regulator mozes staviti ledjima uz rub da po potrebi moze : staviti komad metala za hladjenje no za discman ne vjerujem...

Vidis, vidis! Svida mi se ideja! THX!

No, sad sam rijesio drugacije ovaj problem, al, za ubudce je ovo sasvim uredu.

Uvijek me ta kucista muce. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Davor je napisao/la:

: ponudio sam covijeku sklop s LM2675 sve u smd-u : strpao u sam utikac za upaljac : i cekam da mi se javi : : za ostale pdf na hr.sci.elektronika.binaries

Ako nije problem - od kud nabavljas LM-ove? Free sample ili kupujes negdje? Kolka je otprilike cjena ovoga?

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Yel to switcher? Jer ako nije, to ce ti biti (24-4.5) * 1.5A, nekih 30W disipacije topline otprilike, sto nece radit bas lijepo (balls of fire springs to mind). Ako diskman koristi samo 100mA, sto je dosta realisticno, to znaci nekih 1,95W disipacije pri 24V, sto ce ti proci, ali sa ne bas miniaturnim hladnjakom. Ne znam gdje ces ga staviti u onu malu uticnicu.

Pazi, da ti ne izgori sve skupa, sa diskmanom ukljucenim!

SioL

javim se za LM2675 u smd-u (ma ¹to god to bilo) :)

Obavezno ga probaj na 24V i pusti nekih 15 minuta. Problem bi mogao biti previse grijanja.

SioL

U poruci: 3Op1g.1926$ snipped-for-privacy@news.siol.net, SioL je napisao/la:

: Yel to switcher? Jer ako nije, to ce ti biti (24-4.5) * 1.5A, nekih : 30W disipacije : topline otprilike, sto nece radit bas lijepo (balls of fire springs : to mind). : Ako diskman koristi samo 100mA, sto je dosta realisticno, to znaci : nekih 1,95W : disipacije pri 24V, sto ce ti proci, ali sa ne bas miniaturnim : hladnjakom. : Ne znam gdje ces ga staviti u onu malu uticnicu. : : Pazi, da ti ne izgori sve skupa, sa diskmanom ukljucenim! : : M

Bze brige, kuzim tolko elektronike da to znam. :) Al, THX svejedno na brigi!

Je, switcher je to - chip pogoni zavojicu. Izlazni tranzci u chipu je do 1.5A i chip moze do 40V ici.

Sve je slozeno, isprobano je na struji od 1A 1h test i nema zagrijavanja.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Koji je to dc/dc chipac, zvuci zanimljivo.

SioL

U poruci: A8O1g.1950$ snipped-for-privacy@news.siol.net, SioL je napisao/la:

: Koji je to dc/dc chipac, zvuci zanimljivo.

MC34063

1.5A direktno iz njega, 40V DC, mogucnost spajanja izlaznog tranzica, 1.25V referentni napon, ... Uglavnom, sve pise u data-sheetu.

Meni je fora chipac, a i iamju ga u chipoteki i slicnim ducanima.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Pogledat cu, hvala, ima Ti dobrih stvari.

SioL

Tesko ces izvuci 1.5 A bez dodatnog vanjskog tranzistora.

Ovdje ima dobar kalkulator ;)

________
Pozdrav,
Walter
Reply to
Walter Gottwein

U poruci: snipped-for-privacy@gnjilux.srk.fer.hr, Walter Gottwein je napisao/la:

: Tesko ces izvuci 1.5 A bez dodatnog vanjskog tranzistora. : : Ovdje ima dobar kalkulator ;) :

Da, bogme je dobar kalkulator. THX, ovo ce mi koristiti - do sad sam sve sam proracunavao iz data-sheeta. :)

Ide do kojih 700mA prema ovom linku.

Ovo sam testirao i vukao sam van 1A na 5V. Ulazni napon je bio 28V DC. Bez problema je radilo 1h i bez zagrijavanja (IC se mozda za svega par °C zagrijao, al to se na kucistu ne skuzi).

-- Tihomir Krizan

Reply to