u?ywany laptop

Witam wszystkich i proszę o pomoc, ponieważ nie mam pojęcia,co zrobić. Mam używanego laptopa, firmy o której nie słyszał żaden ze sprzedawców w sklepach komputerowych w których byłam - Elitegroup. Problem jest taki, że laptop ten był w zestawie z nieoryginalnym zasilaczem. Po podłączeniu go komputer zaczął zachowywać się dość dziwnie, lampka ładowania zaczęła migać, podobnie jak ekran. I tak jest chwilami, a czasem wszystko działa sprawnie, lampka świeci albo gaśnie.Myślałam, ze może problem jest w tym, że zasilacz jest za słaby, znalazłam nazwę modelu pod spodem, wpisałam ją na stronie producenta a tam pokazał mi się zupełnie inny model.Inaczej wygląda, bo parametry niewiele mi mówią, ale w specyfikacji napisane było, że zasilacz musi być mocniejszy.Czy problem leży w mocy zasilacza czy w czymś innym?

Reply to
Imcora

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@d34g2000cwd.googlegroups.com... Witam wszystkich i proszę o pomoc, ponieważ nie mam pojęcia,co zrobić. Mam używanego laptopa, firmy o której nie słyszał żaden ze sprzedawców w sklepach komputerowych w których byłam - Elitegroup. Problem jest taki, że laptop ten był w zestawie z nieoryginalnym zasilaczem. Po podłączeniu go komputer zaczął

Elitegroup to ECS, słabi sprzedawcy skoro nie wiedzieli. Strona

, dystrybutor laptopów w Polsce to między innymi JoyComputer w Krakowie. Piotr

Reply to
Piotr Pitucha

Dzięki za odpowiedź :)pozdrawiam

Reply to
Imcora

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@d34g2000cwd.googlegroups.com... Witam wszystkich i proszę o pomoc, ponieważ nie mam pojęcia,co zrobić. Mam używanego laptopa, firmy o której nie słyszał żaden ze sprzedawców w sklepach komputerowych w których byłam - Elitegroup. Problem jest taki, że laptop ten był w zestawie z nieoryginalnym zasilaczem. Po podłączeniu go komputer zaczął zachowywać się dość dziwnie, lampka ładowania zaczęła migać, podobnie jak ekran. I tak jest chwilami, a czasem wszystko działa

Laptopy ECS były swego czasu dość specyficzne, pewna seria nie miała baterii wewnątrz laptopa, tylko zewnętrzną na kablu, stawiało to dość ostre wymagania przy pracy na zasilaczu bo była albo bateria, albo zasilacz który musiał znosić chwilowe skoki poboru prądu nie kompensowane przez baterię. Piotr

Reply to
Piotr Pitucha