Głuchy 24c16 - proszę o pomoc

Witam !

Mam mały problem z ww. scalakiem ... Próbuję z niego cokolwiek odczytać i wszystkie próby kończą się fiaskiem - nie podaje nawet bitu ack, więc coś pewnie robię nie tak ... Może trzeba podpiąć jakieś dodatkowe piny ?? (A1-A3) zwarłem do masy i w bloku dev. adres podaję bity odpowiednio w kolejności : 1010 000 0 1 ... przy ostatniej 1 pamięć powinna zresetować linię - a trak się nie dzieje ...

Dzięki za wszelką pomoc ...

Reply to
redips999

czym zapodajesz sygnaly? dales rezystory podciagajace do plusa?

Reply to
Grzegorz Kasprowicz

Nie dawałem oporników - steruje prockiem 89c2051, pinami P1.5 i P1.6 - one mają rezystory wewnętrzne. Potrzeba czegoś o mniejszej rezystancji ??

btw. Dzięki za odpowiedź :)

Użytkownik "Grzegorz Kasprowicz" snipped-for-privacy@cern.ch napisał w wiadomości news:bj7roc$hmm$ snipped-for-privacy@sunnews.cern.ch...

Reply to
redips999

Użytkownik "redips999" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bj890r$sfa$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Cześć. Daj profilaktycznie 4k7 do vcc na sda i scl. Powinno być OK, no chyba że magistrala i2c jest za długa...

pzdr, Piotrek.

Wyczytalem to ... tak , czy inaczej jest ustawiony przez procek na 0 ( bez podciagania - bo przy zwarciu do masy nie ma znaczenia ). po podaniu danej i zakonczeniu transmisji daje mu 12 ms czasu na zapisanie ... Cos tam zapisuje, ale nie wszystko ....

Uzytkownik "BLE_Maciek" <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Reply to
redips999

Tu akurat byl blad w adresowaniu ( moja wina ). Dzieki za odpowiedz :) Teraz wszystko chodzi jak nalezy :D

pozdrawiam