VOLTCRAFT VC227 proszę o pomoc

witam posiadam takowy miernik lecz niestety był łaskaw ostatnio nawalic w dziwny sposób pokazuje tak około 30 do 50 % mierzonego zakresu tak więc praca z nim jest w tym momencie właściwie niemożliwa teraz o co chodzi, gdyby ktoś miał schemat tego ustrojstwa lub może ktoś sie spotkał z taką usterką to byłbym wdzięczny za pomoc. szkoda mi się z nim rozstać wolałbym naprawić. X

Reply to
albert

jak w srodku siedzie ICL7106 to mozesz go spokojnie wymeinic.... pewnei go ktos uszkodzil za duzym napeiciem albo mierzac napiecie na rezystancji

Reply to
Greg

Tue, 12 Apr 2005 10:13:08 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Greg" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Gorzej jak ta ICLka jest zamontowana sposobem zegarkowym - zalana strukturka bezposrednio na PCB. Widzialem juz i takie mierniki :-)

Reply to
BLE_Maciek

Greg napisał(a):

Właśnie rozkręciłem i nie ma tam żadnego takiego układu. Mój miernik wcale nie daje oznak życia

Reply to
szlovak

Użytkownik Greg snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:d3fvui$8fs$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

to jest miernik z automatyczną zmianą zakresów i zawiera 9 scalaków na dwóch płytkach. a po otwarciu obudowy nie ma możliwości sprawdzenia działania czegokolwiek. X

Reply to
albert

albert napisał(a):

Nawiasem mówiąc mój zepsuł się od wyładowania. Kiepskawy ten model troche.

Reply to
szlovak