tiry na tory kleszcze na maszty

hahaha kleszcze oblepiaja maszty stacji bazowych serwisanci odmawiaja pracy i biora L4 ;)

PiteR

Dnia Fri, 24 Apr 2020 17:59:36 +0100, PiteR napisał(a):

Kolejny fejk, co się podniecasz :)

Reply to
Jacek Maciejewski

Jacek Maciejewski wrote on 24.04.2020 20:18:

Tym razem pod tym "fejkiem" oprócz studentki podpisał się także gość z tytułem profesora:

Niestety nie udało mi się znaleźć dokładnej treści ani opisu jak wykonano badania, tylko kilka przebitek ze zdjęciami z labu (od 24min, 42s):

Zobaczymy czy temat się rozwinie, czy komuś będzie się chciało to obalić.

Reply to
Zbych

Zbych snipped-for-privacy@onet.pl napisał(a):

Możesz się tego wszystkiego dowiedzieć za jedyne 37,40 €

taniej, tylko $31,50

Grzegorz Niemirowski
Reply to
Grzegorz Niemirowski

Nagle, po 24 latach, kleszcze polubiły maszty?

Jedno badane, którego główną autorką była studentka. Zapewne za parę lat okaże się, że nikomu nie udało się zreplikować wyniku, a kleszcze najpewniej przyciągała temperatura albo gaz ulatniający się z jakiegoś elementu aparatury (z tego co pamiętam są bardo wyczulone na CO2 wydychany przez potencjalne ofiary, podobnie jak komary). Jestem ciekawe czy w oryginalnej publikacji zrobiono cokolwiek, żeby wyeliminować alternatywne wyjaśnienia.

Intuicja podpowiada mi, że mogło być też i tak, że wnioski z badań są właściwe, ale sprawdzano w nich reakcję na znacznie silniejsze pole EM, a powiązanie z telefonią komórkową zrobili już sami dziennikarze...

Reply to
Atlantis

Dlaczego nagle?

Reply to
Kaczin

//moze przeszli na wyzsze pasma...?

Izaura

Dnia Sun, 26 Apr 2020 18:49:08 +0200, Kaczin napisał(a):

Bo wczesniej maszty nie byly "oblepione" ?

Ale co sie dziwic - mutacja jakas powstala, i wykorzystuje darmowe zasilanie :-P