Termotransfer

BOFH excuse 423: It's not tu-i-tam compliant.

Niedawno o nich było. Ponoć właśnie nie.

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba

Wed, 13 Feb 2008 19:40:20 +0000 Jerry1111 snipped-for-privacy@wp.pl.pl.wp> napisał:

Ja tam zapach acetonu wręcz _lubię_ :-)

Reply to
__Maciek

Witam Jarek P. pisze:

laminator to ja właściwie mam tylko jak nim robiłem płytkę a właściwie próbowałem to się nie udało bo tam jest za niska temperatura ok 110-120 st a do wtopienia tonera potrzebna jest przynajmniej 150 st jak nie wyżej w kopiarkach jest nawet 180 st no i druga sprawa prędkość posuwu dlatego pytałem jakich używacie bo zastanawiałem się nad zakupem jakiegoś z regulacją temp. i prędkości no ale jak wystarcza za ok 40 zł z supermarketu no to i mój się powinien nadawać bo kosztował kilka razy więcej :)

Pozdrawiam WojtasW

Reply to
wojtasw

wojtasw pisze:

Ja używam HP LJ IIIP po wycięciu części przydawek... ;-)

Reply to
Andrzej W.

Wed, 13 Feb 2008 23:57:13 +0100 wojtasw snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał:

Komfortowo ok. 200-210 stopni. Laminator wymaga przerobienia. Ja w swoim wywaliłem termostaty i dałem termoparę z której odczytuję napięcię na mierniku i ręcznie włączam lub wyłączam grzałkę. Taki "regulator z siecią neuronową" ;-)) sprawdza się wystarczająco dobrze.

Wyłączam grzałkę przy 11mV włączam przy 10,4mV. Taką mam histerezę regulacji ;-)

Nie ma zbyt wielkiego znaczenia. Zazwyczaj jest dość powoli i jest ok.

Ja swoje spostrzeżenia wysłałem kiedyś na grupę, zobacz:

__Maciek

Andrzej pisze:

A czy te rezystory nie są do ograniczenia prądu w wypadkach gdy napięcie zasilania LPT w komputerze jest inne niż napięcie zasilania układu programowanego? Jeśli z jednej strony masz 5V a z drugiej 3,3V to otwierają się diody zabezpieczające. Teoretycznie istnieją szanse na uszkodzeniu układu z którejś strony. Rezystor szeregowy o rozsądnej wartości nie powinien wprowadzić jakichkolwiek zakłóceń.

Reply to
Andrzej W.

tu-i-tam pisze:

Mam taki Tescowy, działa juz ponad rok, ale ma dwie wady: za mała moc (rozgrzewa się długo) oraz czasami przeskakuje (blokuje się płytka i trzeba ją popchnąć lekko palcem) Kamil

Reply to
Kamillos

^^^^^^^^^ Dlatego nic sie nie stalo, bo laptop sluzbowy. To tak jak z samochodem co przy 60 km/h wjezdza na krawezniki ;-)

Reply to
Jerry1111

We wszystkich juz jest na asic.

Latwo czy nie - jak sie uszkodzi to plyta glowna do wymiany.

Nie wiem o jak nowych myslisz, bo plyta jak aktualnie posiadam to juz ze

3 lata bedzie miala (na nForce2) ale przelaczam na zywca miedzy programamtorem a drukarka i jak na razie dziala. Drukarka i programator oczywiscie caly czas pod pradem.
Reply to
Marcin Gala