[PC-SVGA] Przelacznik + 2x 1.8m kabel Video - Jak mozna zwiekszyc

Witam

Mam przelacznik 2 PC -> 1 Monitor/Mysz/Klaw

Jest to prosty przelacnzik bez zasilania.

VKM4

Podlaczylem do niego komputer 1.8m kablem z filtrami ferytowymi na obu koncowkach. Kabel kosztowal ok 25zl. Oraz podlaczylem do niego kabel monitora tez hyba 1.8m , rownierz ma filtr na koncu.

Zauwazylem ze juz przy 1024x768pix @75hz pojawiaja sie cienie liter na bialym ekranie.

Tak jakby te 3 elementy nie byly w stanie przeniesc tego pasma.

I taraz zastanawiam sie czy jest to wina kabli (prawie 4m) czy tez poprostu to urzadzenie moze zniekształacac sygnal ?

W jaki sposób moge polepszyc parametry tej instalacji.

Chcialbym moc przeniesc sygnal 1280x1024x70hz.

Reply to
CYBER

To twoje urzadzanie posiada zasilacz 5V , natomiast to moje jest bez zasilania.

Mam go dopiero 1 dobe wiec nie mialem okazji niczego wyrobic.

Czy takie zniekształcenia maja prawo sie pojawic ? Czy moge isc to reklamowac ? Komputer przylaczam kabelm 1.8m z filtrami na koncowkach.

Jakie rozdzielczosci wyciskales gdy uzywales takiego prostego przelacznika zanim pogorszyla sie jakosc obrazu ?

Reply to
CYBER

Chodzilo mi raczej o to ze to twoje urzadzenie hyba wzmacnia sygnal RGB. Dlatego jakosc jest lepsza.

Chodzi mi o to czy wyciskales np

1024x768 @86Hz ? 1280x1024 @70hZ ?

Bo przy takich rozdziałkach widze juz echo pixeli przesuniete kawalek w prawo. Tak jakby sygnal sie odbijal w kablu.

Natomiast przy 1024x760 @60Hz tego efektu praktycznie nie widac.

Reply to
CYBER