Termopary pomiarowe - kolejne podejście

Znowu wrócę do tematu. Może ktoś przeczyta z wiedzą na interesujący mnie temat: gdzie można kupić termopary pomiarowe (takie szklane banieczki z czterema wyprowadzeniami, dwa szeregowo z obciążeniem a pozostałe dwa do mierniczka)

Postroofki

Reply to
DaNsOuNd

Użytkownik "DaNsOuNd" snipped-for-privacy@w-s.pl napisał w wiadomości news:cj6463$3d0$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

U producenta tego amperomierza ???? Ja mało o tym wiem, ale wg mojej starej wiedzy to nie jest element powtarzalny. Każdy taki przetwornik miał inną charakterystykę i trzeba było się do niej dopasować

Reply to
SP9LWH

Raczej odpada :( pomysł autorski ;)

jak będę miał ten element to się w pełni *zkompatybiluje* z nim :-D Za starych /dobrych/ czasów można było takie kupić ale teraz guglanie nie daje rezultatów. Liczę na to że ktoś może ma zapomniane i zechce się ich pozbyć. Dla szczegółu podam że interesuje mnie element ze złączem 1,5 - 2A

Reply to
DaNsOuNd

Nie pamiętam poprzedniego Twojego wyjaśnienia, do czego to było, ale czy nie da sie tego zastąpić jakimś innym, w miarę tanim, układem?

Pozdrawiam

Reply to
Marcin Stanisz

DaNsOuNd napisał(a):

Na 95 % mam cos takiego, ale razem z amperomierzem :) Jak jesteś zainteresowany, napisz. Adres na stronie jak niżej.

Reply to
PeJot

zastąpić na pewno się da tylko że nie będzie to ani tanie ani też proste. Chodzi konkretnie o pomiar mocy w.cz.

Reply to
DaNsOuNd

Użytkownik "DaNsOuNd" snipped-for-privacy@w-s.pl napisał w wiadomości news:cj9qmi$jb7$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Jeśli umiesz to wyskalować, to nie byłoby aż takie trudne drut oporowy ze zgrzaną termoparą - Jak w starych radzieckich radiostacjach wojskowych średniej mocy

Reply to
SP9LWH

zasada działania taka sama. Drut mam /obciążenie/ ale potrzebuje jeszcze termopare ;) i o to sie własnie rozchodzi :-D

Postroofki

Reply to
DaNsOuNd

Użytkownik "DaNsOuNd" snipped-for-privacy@w-s.pl napisał w wiadomości news:cj9s9k$5di$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

To kup najtańszy azjatycki miernik uniwersalny z termoparą K (taki kawałek drucika w izolacji szklanopodobnej) Kup kawałek termopary w ELFA Weź dwa druty z różnych metali (np. miedź i stal) i zrób z tego termoparę Popytaj kolegów, może ci któryś da 5cm termopary "Wysęp" z dowolnej elektrowni:-)

Reply to
SP9LWH