termopary

Witam

Posiadacie może wiedzę, gdzie można kupić termopary? Interesują mnie 2A,

1A, i 0,5A Guglowanie jakoś nie pomogło :(
Reply to
DaNsOuNd

Hmmm, taki parametr dla termopar? Podkręć nieco jasność...

Reply to
Jacek Maciejewski

no takie w szklaych bańkach z czterema wyprowadzeniami. Używane w miernikach mocy w.cz. Dwie końcówki do miliwoltomierza a pozostałe dwie w szereg z obciążeniem. Na bańkach jest napisny prąd, jaki może popłynąć przez złącze nie uszkadzając termopary. To cała moja wiedza na ten temat. Moge podesłać foto jeżeli potrzebne.

Reply to
DaNsOuNd

Aaaaaaaa, takie coś :) Termopara pomiarowa z grzejnikiem. Ale ja nie wiem gdzie to kupić, sorry, temat mnie nigdy nie zajmował.

Reply to
Jacek Maciejewski