Telefon ISDN

pietia napisał(a):

Spróbuj go podłączyć do bazy od analogowego. To DECT więc jest szansa że zadziała. Ja robiłem coś takiego ze zwykłym Eurit133 + baza od jakiegoś Siemensa, działało dobrze, nawet CLIP.

Pozdro

Reply to
Luk

pietia schrieb:

  1. trzeba ją nabyć drogą zakupu lub inną
  2. trzeba ją zainstalować
  3. wtedy możesz zameldować twój telefon do tej bazy, stara baza ISDN służy wtedy wyłącznie za ładowarkę

Waldek

Reply to
Waldemar