system

nie ogarniam standardu euro/scart w kontekście 16:9

mam niby jakiś dekoder dvb-t wychodzi z niego sygnał euro/scart po czym wchodzi do telewizowa 16:9 przez euro i... mam na ekranie obraz 16:9...

niby kurwa jakim cudem? jak to może działać?

pytam bo jest kwestia odwrotna, z dekodera netii wyjdzie sygnał euro który będę chciał podłączyć do telewizora 4:3... co z tego wyniknie?

wiem, że granty kuszą, ale w tym wątku proszę nie prezentować mi wniosków końcowych wspólnej europy związanych z tymi co nie poparli jak tvn oczekuje...

W dniu 16.12.2016 o 20:53, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

z osobistego doświadczenia polecam ci format 6:9, musisz tylko posiadać odpowiednią przelotkę, którą można prze...łączyć na ten format.

Reply to
sundayman

no niezły koszerny europejski dżołk... to ile za niego grantu przysługuje? a może i jakaś zasłużona w pełni premia?