Światło na klatce schodowej zdalnie

Czołem,

Zachciało mi się z mieszkania uruchamiać oświetlenie na klatce schodowej, naturalnie bez układania kabli :) Polećcie jakiś *sprawdzony* model przycisku radiowego, który się do tego nadaje.

Reply to
PeJot

in <news:uhgrd6$3nikv$ snipped-for-privacy@news.icm.edu.pl>

user PeJot pisze tak:

problemem tu jest: gdzie jest ten * pilot?

Reply to
PiteR

W dniu 27.10.2023 o 19:18, PeJot pisze:

światło ma zapalać się gdy już wyjdziesz czy chcesz zapalić żeby przez judasza zajrzeć na klatkę? Jak pierwsze to LED z czujką ruchu...

Reply to
Rutkowski, Jacek

W dniu 27.10.2023 o 19:18, PeJot pisze:

Kup se żarówkę na pilota.

LordBluzg®🇵🇱

in <news:uhh4vb$2eih6$ snipped-for-privacy@dont-email.me user heby pisze tak:

a nie nie to już w ogóle dno.

Reply to
PiteR

Świat tam biegnie na złamanie kartku, więc nie ma co biegać w przeciwną stronę ;)

Reply to
heby

W dniu 27.10.2023 o 20:04, PiteR pisze:

Zamocowany *na stałe* na ścianie, w okolicy drzwi na klatkę.

Reply to
PeJot

W dniu 27.10.2023 o 21:43, Rutkowski, Jacek pisze:

Czujka zrobiła by robotę, ale nie wiem czy właściciel/zarządca budynku się ucieszy, że ktoś grzebie w wspólnej instalacji elektrycznej.

Reply to
PeJot

Masz jak zapewnic ze ta zarowka bedzie caly czas podpieta do zasilania?

Reply to
ptoki (ptoki

Być może, nie sprawdzałem jeszcze jak jest zorganizowane oświetlenie na klatce. Puszki są dostępne, pewnie znajdzie się i L i N. Chodzi o zasilanie cz. odbiorczej i wykonawczej ?

Reply to
PeJot

in <news:uhhcve$2g613$ snipped-for-privacy@dont-email.me user heby pisze tak:

tak to prawda świat biegnie w stronę okularów :)

Reply to
PiteR

W dniu 27.10.2023 o 19:18, PeJot pisze:

Na klatce chodowej w puszce od włącznika schodowego to umieść.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

No to żarówka z czujką w formie takiego cycka na bańce. Mam coś takiego w przedpokoju i sprawdza się. Musiałem wysunąć ją z żyrandola żeby czujka widziała całe pomieszczenie. Żarówka padła mi dokładnie po dwóch latach i wszyscy krzyczeli: kup nową, nie naprawiaj, to grosze kosztuje, ale ja się uparłem i wymieniłem kondensator i bezpiecznik i działa już z 5 lat. Jedyny minus, to jak ktoś wstaje w nocy do kibelka a nie chce się rozbudzić to nie ma jej jak dezaktywować.

Reply to
Mirek

W dniu 28.10.2023 o 13:14, Mirek pisze: [...]

Można zamknąć oczy. Efekt podobny :)

Reply to
LordBluzg®🇵🇱

Sprawdzony model ? Bo jakoś w żywotność CR2032 nie wierzę, wolałbym coś bez baterii. Jest trochę przycisków czerpiących energię z przyciskania, ale nie wiem co to warte. W sumie w mieszkaniu w docelowym miejscu miałbym blisko L i N, mógłbym wykorzystać. Ale już odbiornik w formie

*dopuszkowej* byłby całkiem OK.
Reply to
PeJot

Chciałbym włączyć oświetlenie na całej klatce, a nie tylko na moim piętrze.

Reply to
PeJot

W dniu 28.10.2023 o 13:59, PeJot pisze:

Zamotałem się, to jest nadajnik. A Ty masz problem z odbiornikiem, których bateryjnych chyba nie ma, takich standardowych dopuszkowych.

Bo chyba nie będziesz szukał w puszce na klatce schodowej gdzie idą przewody od przycisku i czy tam też jest L i N.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

in <news:uhiq3i$ai9$1$ snipped-for-privacy@news.chmurka.net>

user Mirek pisze tak:

tkanina combat

Reply to
PiteR

Dziwna potrzeba. Zazwyczaj potrzeba brzmi "chce mieć jasno tam, gdzie coś się rusza". Czyli to żarówka z cyckiem x N.

Reply to
heby