suszarka

witam

co myslicie o tej? warto miec w domu? kupiliscie juz cos w tej firmie? ile kosztuje wysylka? bo wiecie moj angielski pzdr

Reply to
andgab9

tej jeszcze nie mam.

Reply to
sundayman

jak naliczane są granty od dupostrzałów? widzę, że to strasznie popularne zajęcie, można się z tego utrzymać na wysokim standardzie?

Reply to
platformowe głupki

W dniu środa, 9 marca 2016 19:17:10 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:

a kulega to jak tu zbladzil? wariaci to 3 drzwi na lewo

Reply to
andgab9

coś ci sie chyba pomyliło,

3 drzwi to do wolności europejskiej...
Reply to
platformowe głupki

W dniu 09.03.2016 o 18:22, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Trzecie drzwi na lewo.

Reply to
Kaczin

W dniu 2016-03-09 o 19:28, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Weź ty andgab9 zerknij w swój pierwszy post, i zauważ, że nie napisałeś o _jaką_ suszarkę Ci chodzi! Czyżby link wyparował? Chyba jednak raczej "zapomniałeś" go wpisać. I stąd wyszło na to, że i taki PGupek jest cwańszy od Ciebie...

Reply to
BaSk

W dniu środa, 9 marca 2016 21:13:42 UTC+1 użytkownik BaSk napisał:

no kurcze :)) juz dawam

osiol :)) meeeeeeee

Reply to
andgab9

W dniu 2016-03-09 o 21:56, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Mam bardzo podobne urządzenie kupione w Lidlu. Świetne do obkurczania koszulek termokurczliwych, do BGA nie próbowałem, jako Hotair od biedy ujdzie, ale naprawdę od biedy.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz [kropka] pl