programator ISP AVR - allegro

witam wszystkich grupowiczy, czy może ktoś kupił już coś takiego?

śli tak to proszę może o jakiś komentarz, bo cena jest dobra i przymierzam się do kupienia.

pozdrawiam, wicek

Reply to
wiceknorWYTNIJTO

Co was, ludzie, napadło? Przecież to jest wtyczka, kawałek kabla i jakiś bufor HCT... Koszt rzędu 5PLN, roboty na pół godziny.

Reply to
Marcin Stanisz

Producent twierdzi że są bufory (HC244).

Reply to
wiceknorWYTNIJTO

[...]

Jasssne. Tylko jeżeli twoje pół godziny roboty jest warte kilkadziesiąt zł, warto kupić gotowca a w zaoszczędzonym czasie zarobić więcej kasy.

Reply to
Adam Dybkowski

E tam. Taką pierdołę (pardonnez moi) to się składa dla czystej przyjemności - zadziała od pierwszego strzału, obudowy nie trzeba pasować, na kawałku płytki uniwersalnej wyciągniętej z szuflady...

Ale OK. Tak też można do tego podejść, choć to przecież sprzęt dla amatora.

Pozdrawiam

Reply to
Marcin Stanisz

Adam Dybkowski napisał:

I myślisz, że ludzie to kupujący zarabiają kilkadziesiąt złotych na pół godziny? ;-)

pzdr Artur

Reply to
Artur

Mariusz Dybiec napisał:

Hmm... Za 10 zł to mam ze dwa procki do uwalenia ;-) Aczkolwiek po uwaleniu kilku procków, pewnie w te pędy kupiłbym sprawdzony kabelek ;-)

pzdr Artur

Reply to
Artur

Adam Dybkowski napisał:

No nie. To nie ta skala. Oczywiście, że takie cuda za 16zł to sam bym kupił. I też nie znalazłbym czasu na samodzielne klecenie ;-)

pzdr Artur

Reply to
Artur

Gdyby miał walczyć 3 dni i zniechęcić się do mikrokontrolerów to może lepiej kupić za 15 zł i zacząć eksperymenty. ATSD to dawno nie robiłem czegoś (elektronicznego) dla czystej przyjemności chociaż to co robię sprawia mi przyjemność :)

Reply to
Mariusz Dybiec

Kup teraz - 15zł. 15-5=10

Reply to
Mariusz Dybiec

Dlaczego by nie?

Z życia wzięte: długi czas przymierzałem się do zrobienia przełączników oświetlenia zdalnie sterowanych radiowo. Standardowo: moduł odbiornika na 433 MHz, jakiś mały Atmelek, optotriak itd. Niby proste ale nie mogłem po prostu znaleźć na to czasu. Gdy zobaczyłem na pazzegro ceny gotowych zestawów, odechciało mi się robienie tego samemu. Kupiłem za 50 zł zestaw 3 przełączników zdalnie sterowanych radiowo z pilotem. Działają skutecznie, mają CE itd. Za tą cenę (16 zł/szt) po prostu nie chce mi się nawet myśleć nad schematem. A i tak na części nie wystarczy.

Reply to
Adam Dybkowski

Naprawde wykonanie moment :)

P.S. Atmelki to dosc odporne ustrojstwo, szybciej juz mozna chyba port w kompie upalic, ale wyobraz sobie ze z 50 studentow przynisolo domowo zrobione programatory (w tym ja :) ) z czego wiele nie dzialalo od razu i nie spalili ani jednego procka i ani jednego portu :)

Beetle

Reply to
Karol 'Beetle' Zukowski

snipped-for-privacy@vp.pl napisał(a):

A czemu nikt nie robi/nie poleca klona STK500? chyba byłoby to super rozwiązanie, mniej problemów chyba z fuse i wiecznym blokowaniem tych procków atmela. koszt rzedu kilkadziesiąt złoty ale w urzadzeniu debugger

Reply to
szlovak

A gdzie coś takiego (tanio) kupić.

Reply to
kronpolWYTNIJTO

snipped-for-privacy@vp.pl napisał(a):

trzewba sobie zrobić, widziałem klony w necie. wynikowy klonik ma tylko piny do isp , żadnych podstawek do programowania i złącze szeregowe, trzy diody świecące. w środku jest jakiś at90s8515 chyba

Reply to
szlovak