Szukam Przekaznikow 80A

TADEUSZ KOWALSKI

stycznik to inaczej(w energetyce) rozlacznik manewrowy z mozliwoscia zdalnego sterowania,moze on wylaczac prady robocze jak rowniez przeciazeniowe do 10In(sa jeszcze odlaczniki i wylaczniki:) stycznik to to samo tylko ze w elektronice(chyba).niech mnie ktos poprawi jak glupoty pisze

Reply to
NoRek

też, ale stycznik ma na ogół kotwicę z parą styków na biegun, czyli jeden "drut" ma dwa styki.

Co do przełączających styczników, to oczywiście są takowe, ale stosunkowo rzadko stosowane. Mam takowy stycznik w naszym kręciołku w obwodzie silnika. W przypadku zaniku napięcia stycznik przełącza silnik z zasilania (200V/120A DC) na opór hamujący.

Tak apropoś, to właśnie przed paroma tygodniami spaliła się nam cewka tego stycznika. Nowa cewka kosztowała ok. 80$. Nowy stycznik kosztuje rzędu 800$.

Waldek

Reply to
Waldemar