sukces jednoczenia 20150904

W dniu 11-09-2015 o 05:20, Pszemol pisze:

Źle mnie zrozumiałeś - zarabiasz na czymś, co można znaleźć w necie.

Reply to
szod

Jeszcze nie wiadomo czy zarobił. :-D

Reply to
JDX
Reply to
Magnus Elephantus

W dniu 2015-09-05 o 12:59, Jawi pisze:

10/10
Reply to
Jingiel

Nareszcie :)

Reply to
Jingiel

Użytkownik Jingiel napisał:

Co "nareszcie"? Jeżeli wysłał, to jak jest odcięty? Nie licz na to. Jak w dowcipie o mamie, która w liście do syna napisała, że chciała mu wysłać 10zł ale już zakleiła kopertę :-)

Reply to
Maciek

użytkownik platformowe głupki napisał:

Powiedz mi, co ty robisz, że masz takie branie na pme?

Reply to
szklanynocnik