Strona o stosowaniu układów zegarów rzeczywistych w układach mikroprocesorowych

No wlasnie, jak w temacie... Czy zna ktoś stronę gdzie opisane jest jak to dokladnie dziala i najlepiej sposob programowania w Basic'u...

Pozdrawiam Piotr

Reply to
BYRRT!

DATASHEET + POKE i PEEK pozdrawiam

Reply to
PAndy

hmm... POKE i PEEK :) Nie zabardzo rozumiem, gdybys mogl wytlumaczyc :)

Pozdrawiam Piotr

Reply to
byrrt

Użytkownik snipped-for-privacy@czat.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

To nie ja napisałem, ale jak dobrze pamiętam (używałem BASICa 20 lat temu) to właśnie POKE i PEEK służą do pisania (czytania) pod konkretny adres, a co pisać (czytać) powinno być w Datasheet użytego scalaka (ale to wiesz, bo o Datasheet się nie pytasz). P.G.

aaa... No chyba że! :) Tak szczerze nigdy nie kozystalem z magistrali I2C... wiec pewnie z tad te pytanie :) Dzieki

Pozdrawiam Piotr

Reply to
BYRRT!

Użytkownik "BYRRT!" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:cofg70$bkn$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

magistrali I2C...

Pytałeś o RTC. Więc skąd nagle odpowiedzi przymierzasz do I2C. P.G.

gdyz jak dobrze widze ten RTC (PCF8583) komunikuje sie z procem wlasnie I2C :)

Reply to
BYRRT!