Jak dorobić wejście LINE IN

Witam, czy ktos moglby mi opisac dokladnie jak dorobic wejscie LINE IN do starego radia samochodowego (bez kasety :) ). Niestety nie mam do niego schematu wiec wszystko trzeba robic dedukcyjnie. Ma to wygladac mniej wiecej w taki sposob ze z radia ma wychodzic przelacznik radio/line in , no i dodatkowo wejscie line in (moze to byc, a nawet najlepiej by bylo - kabelek taki jak od karty muzycznej do cd roma, bo do radia podlaczany bedzie wlasnie cd rom).

Czyli:

- musze wiedziec gdzie podlaczyc kabel od sygnalu audio

- jak zrobic przelacznik radio/line in

Z gory dzieki za wszelka pomoc !

P.S. Wiem mniej wiecej jak zrobic zasilanie cd romu w samochodzie, problemem jest przerobienie radia bo nie jestem elektronikiem ;) ...

Reply to
Lukasz

hmmm jak tak teraz czytam to co napisalem to nie dziwie sie ze nikt nie odpowiada :)

Oczywiscie nie chodzi mi zeby dokladnie opisac co mam robic w moim radio bo nikt jasnowidzem nie jest i nie wie co gdzie sie tam znajduje. Chodzi mi tylko o to czego mam mniej wiecej szukac, jak to powinno wygladac, co do czego podpiac...

pozdrowienia.

Reply to
Lukasz

"Lukasz" <lukaszg123(WYTNIJ)@(ANTYSPAM)wp.pl> napisał:

mimo wszystko podaj nazwę - jeśli to radio polskie, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że ktoś ma schemat. Generalnie trzeba znaleźć miejsce, gdzie wyjście bloku radiowego łączy się ze wzmacniacem mocy lub przedwzmacniaczem. W starych odbiornikach często był to potencjometr siły głosu - jego "gorąca" końcówka ( "zimna" - do masy, suwak - na wzmacniacz mocy ).

Bogdan

Reply to
BoDro

niestety to nie jest polskie radio, to stare radio firmy toyota, watpie zeby ktos mial schemat :(

Reply to
Lukasz