Podstawka testowa dla układów w obudowach TQFP44

Witam, poszukuję podstawki do programowania i testowania układów w obudowach TQFP44. Czy ktoś z Was wie, gdzie w Polsce można je kupić? Szukałem w internecie i nic - wszędzie tylko podstawki pod układy PLCC. Znalazłem taką stronę:

, ale brak jest jakiegoś sensownego dystrybutora. Jak coś wiecie to pomóżcie.

Pozdrawiam Rafał Szulc

Użytkownik "Rafał Szulc" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:chck46$7fr$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl

Zajrzyj na www a lepiej zadzwoń do Semiconu. Przyznają się do dystrybucji paru firm produkujących podstawki testowe. Jeżeli będziesz mieć trochę szczęścia, to może się nawet czegoś dowiesz ;-)

Reply to
Marek Dzwonnik

Mają oni dużo kolorowych katalogów z podstawkami. Jest co oglądać. Ale jak dochodzi do konkretów, okazuje się, że trzeba zamówić całe pudełko za kilkaset dolarów :-( A mi potrzebna była tylko jedna.

Leszek

kiedyś mi były takowe potrzebne i kupiłem w RS-Elektronik albo Farnell, nie pamiętam. Tanie toto nie było (jakieś dzieści EURodolców), ale mieli na sztuki. Poszukaj na ich stronach. Oczywiście nie ograniczaj się do Polski. W końcu jesteśmy jednym państwem ;-)

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Sat, 4 Sep 2004 16:40:03 +0200, na pl.misc.elektronika, Rafał Szulc napisał(a):

Sprawdzałeś w krakowskim RS Components ?

Reply to
Jurek Szczesiul

Użytkownik "Jurek Szczesiul" snipped-for-privacy@wycin.ep.com.pl> napisał w wiadomości news:1trg0yvk53tjd.bfetqlrlt1aw$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Sprawdzałem w katalogu papierowym, ale już patrzę na stronę.

Pozdrawiam Rafał Szulc

Użytkownik "Leszek W" <leszek @poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:chcood$7p$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Już zacząłem oglądać się za gotowymi przejściówkami do programatorów. To chyba będzie najprostszy i najszybszy sposób na zaopatrzenie się w taką podstawkę. W Cyfronice widziałem za pięćset parę zł. Poszukam jeszcze gdzieś, może będzie taniej i chyba się zdecyduję na takie rozwiązanie.

Pozdrawiam Rafał Szulc