Sterownik na roznice temperatur

( Ta >>= n stopni C ) LUB ( Ta-Tb >= m stopni C ).

Gotowe.

Tu moze byc jednak ciekawa. Odpowiednie polaczenie i roznice masz zrealizowana..

Klient placi :-)

Kto wie, wie - widzial ktos malego uC z duzym Flashem ? :-)

W "Slonecznym Patrolu" ostatnio byl defibrylator gadajacy :-)

Dzieki, zajrze.

pozdro pluton

Reply to
pluton

dzieki, lece popatrzec.

pozdro pluton

Reply to
pluton

To się nie bujaj z zadną elektroniką. Zresztą jak widzisz jak dotąd nikt Ci nie pomógł. Wiesz dlaczego. Bo odpisywali Ci elektronicy. Oni robia płytki a nie kompletne urządzenia. Dla nich zrobienie prostokątnej dziury w obudowie to problem nie do przeskoczenia. Ty potrzebujesz całe urządzenie. I ja Ci powiem jak to zrobić. Kup dwa regulatory temperatury. Ale nie elektroniczne tylko takie z kapilarą. Jeden nazywa się chyba RD1 i jest do 100 stopni. Drugi RD2 i jest do 200stopni. Kazdy ma po styku przełącznym. Rozwiązanie tanie, trwałe, niezawodne. Na dodatek płynna regulacja temperatury z dokładnością lepszą od 2 stopni i w razie uszkodzenia do kupienia bez problemów. Nie chce mi sie teraz kombinować jak je z sobą podłączyć, ale na 100% się da żeby spełniały Twoje oczekiwania. Tomek

Reply to
Tomek

Dzieki. Bede kombinowal :)

pozdrawiam pluton