średnica otworu a głośnik

Przepraszam za prozaiczne pytanie ale zapomniałem a nie mam pod ręką jak sprawdzić. Posiadam w samochodzie dziurę o śrenicy 110mm i nie jestem pewnien jakiej średnicy powinien być głośnik ? Dedukując widze że są 10ki i 13ki więc 10ka mi sie raczej utopi więc dedukuje że 13cm ale czy to jest pewne ?

Dziękuję za pomoc z góry (dawno nie rozkręcałem głośnika to się zapomina jak mierzyć)

Reply to
HooK

Pytnie drugie średniej klasy jakie głosniki polecicie do 150zł ? Lepsze są dwudrożne na tył czy jedno drożne ? Mrka model.... (lubie czysty dźwięk)

Reply to
HooK