Re: Mam pytanie odnośnie kondensatowów

mozesz sprobowas wsadzic normalne, ale na wyzsze napiecie(np 25V), maja one nizsze ESR niz niskonapieciowe, ale lepiej poszukaj kilka postow nizej...

Reply to
Grzegorz Kasprowicz

Zamów sobie takie jakie mają być (jeśli się zmieszczą to na wyższe napięcie niż były) low ESR z Andpolu

Pozdrawiam Bartosz Sarama

Reply to
Bartosz Sarama
20 Aug 2003 21:01:10 GMT jednostka biologiczna o nazwie Dygi snipped-for-privacy@NOSPAMpoczta.fm wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Wieksza niezawodnosc. Oczywiscie nie nalezy przeginac i wstawiac kondensatorow na 350V zamiast 25V :-))))

Reply to
BLE_Maciek

Wt 19 sie 2003 09:49:55p, "Bartosz Sarama" <quasimod_m_a_l_p_a snipped-for-privacy@wp.pl napisal(a):

co daje wsadzenie kondensatorow na wyzsze niz mial na plycie napiecie?

Reply to
Dygi

?r 20 sie 2003 10:40:38p, BLE_Maciek napisal(a):

nie rozumiem, czyzby to byl az taki wielki koszt zeby producnt nie wsadzil tam zamiast powiedzmy 6V 10V czy 25 V? na pewno chodzi tylko o ta niezawodnosc?

--
pozdr.  Dygi [GG 1027078]
dygimail(at)poczta(dot)fm

U¿ytkownik "Dygi" napisa³ w wiadomo¶ci news:Xns93DE7F59CC8E6dygimailpocztaonetpl@213.180.128.20...

A po co przep³acaæ??? Okres gwarancji wiêkszo¶æ wytrzyma, a potem kupuj nowy sprzêt, bo inaczej pracownicy wielu firm pójd± na bruk. Dzi¶ ju¿ nie produkuje siê sprzêtu maj±cego wytrzymaæ d³u¿ej ni¿ to niezbêdne

Reply to
SP9LWH

Cz 21 sie 2003 09:14:29p, BLE_Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> napisal(a):

pamietam, mialem taki na celku 266 jeszcze... a co do oszczednosci to widze ze normalnie nienormalnie cofamy sie do ery kamienia...

Reply to
Dygi
22 Aug 2003 20:57:04 GMT jednostka biologiczna o nazwie Dygi snipped-for-privacy@NOSPAMpoczta.fm wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Hehe fajnie to zabrzmialo "na celku 266". Ja dzialam narazie na P166MMX (dom) i P120 (praca) :-))) Bieda normalnie ;-)) Nie no, moze w najblizszym czasie cos nowego sobie zakupie :-))

Reply to
BLE_Maciek

Dzięki wszystkim za rady, zamówiłem Sobie kondensatory, już je nawet wymieniłem ,działa wszystko jak z fabryki, Pozdrawiam wszystkich ....

Użytkownik "SP9LWH" snipped-for-privacy@autorom.pl napisał w wiadomości news:bi2iem$o81$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Reply to
Exodus

Wed, 22 Oct 2003 22:19:28 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "ammpp" snipped-for-privacy@poczta.fm wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane: