Mam pytanie

Dlaczego w przedwzmacniaczach EEG d??y si? do tego aby impedancja wej?ciowa by?a jak najwi?ksza (1 Giga om) skoro impedancja elektrod nie powinna przekracza? 5 kilo omów (minimalizacja szumów). Czy nie wystarczy?a by ona na poziomie

100k omów , przecie? spadek napi?cia chyba b?dzie minimalny - w granicach b?edu kalibratorów! Jak dzia?a uk?ad dopasowuj?cy i wzmacniaj?cy sygna? z membrany mikrofonu pojemno?ciowego ! Chodzi mi o rozwiazania inne ni? FM ! Jak odebra? zmiany ?adunku , gdy mamy 48V i dodatkowo aby uk?ad ten mia? ma?e szumy! Interesuja mnie jakie? konkrety w tym temacie tzn nie w stylu wystarczy zastosowa? FET-a lub rezystor!
Reply to
PQS