scalak radio fm?

Użytkownik "Sławomir Szczyrba" snipped-for-privacy@of.the.night> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@hot.pl...

...mam nadzieję, że elektronicznie... A wiesz jak długo mają tam leżeć?

Czy jest na grupie ktoś taki, kto mi opowie jak podłączyć procesor dźwięku Technics SH-GE90 do wzmacniacza Technics SU-VZ320? Czy taki procesor można podłączać do innych wzmacniaczy? Np. do Radmora?

Nie mam ani schematu, ani instrukcji, a chciałbym to jakoś wypróbować...

Pozdrowienia. Krzysztof.

Phoebe Krzysztof Tabaczyński napisału :

Minimum trzy dni :) Ale dostaną półtora tygodnia.

<
> ?

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba

Hej, a cso to. Krzysztof Tabaczyński! Nie moge, niebo w gębie!

Nie mam pojęcia. Może sprawdź czy to nie czasem tylko zbieżność symboli :)

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba

AFAIK Technics zawsze był marką Panasonica.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

No tam jak zwał tak zwał ;) Może być i Harakiri. ;)

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki