Regulator napiecia

Witam

Ja tutaj tylko przejazdem, zazwyczaj siedze na pl.rec.motocykle. Otoz wzial i uszkodzil mi sie regulator napiecia w motocyklu... kupienie nowego raczej odpada (cena). Dorwalem schemat takiego urzadzenia wiec poszukuje chetnego do wykonania owego reglera. Moze byc to pajak, moze byc na plytce byle by dzialalo :)))

Regulator jest trojfazowy - tyle wiem. Chetnych zapraszam na priv, mila znajomosc podstaw instalacji samochodowo-motocyklowych :)

Schemat jest tutaj: http://66.27.55.198/gs-classic/download/recreg_d.pdf

Reply to
samson

samson wrote: [ciach]

Jeszcze taka ciekawostka: http://66.27.55.198/gs-classic/tipps/gen_02.htm

Reply to
samson

Ciekawy uk³ad, który tak na prawdê nie jest regulatorem a ogranicznikiem. Ten 2N6507 jest tyrystorem.

--
==========###-###-###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom

Ciekawy, a ciekawsze jest to ze sklepy motocyklowe zycza sobie za to 550 PLN.

-- Pozdrawiam Tomek Bramson

Reply to
samson

Ba - ze im sie ten altek nie przegrzewa ?

O qurde, w sklepie elektronicznym te tyrystory s± pewnie po 10z³ :p Czy ten regulator pad³ tak ¿e nie da siê go po prostu naprawiæ ?

Roman

Reply to
Roman

Alternator jest w kapieli olejowej wiec temperaturke i tak ma :)

-- Pozdrawiam Tomek Bramson

Reply to
samson

Naprawic sie nie da - jest zalany.