Re: Znika sygmal GPS - to normalne?

Program Mio Map V3.3 Widzi chyba 4 satelity. Nie byl wlaczany dobę i lezal przez ten czas na miejscu, nie byl przeniesiony. No ale jak go kupilem ws klepie, to zaraz zaregowal, a tez przeciez nie byl wczesniej wlaczany. Eyczytalem teraz w instrukcji, ze odbior sygnalu moze byc zaklocony przez zla pogode, mury, galezie drzew itp. Dziwne tylko, ze jak wyszedlem z nim na ulice, to musial dluzszy czas z nim chodzic zanim zlapal sygnal. adam

Reply to
adam

Dnia 29.07.2007 adam snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał/a:

Hmm, jeśli tak ma to ja mu nie wróżę nic dobrego. Myślę, że w otwartej przestrzeni to powinien spokojnie widzieć 6-8 satelity. Pozostaje testować. W każdym razie w otwartej przestrzeni (na zewnątrz) powinien załapać w góra 2-3 min (spróbuj stanąć, a nie chodzić z nim).

Poszukaj programów na

np:

i potestuj.

Reply to
K.L Piecuch

Tu sa mamiary na niego. Po dluzszym wylaczeniu w domu zalapal sygnal po 10 min, ale widzi tylko 5 setelitow i od czasu do czasu traci sygnal. adam

Reply to
adam

Czy sciagniety program nalezy wgrac do GPS? Jesli tak, do do ktorego katalogu? Czy to nei zniszczy mi oprogramowania GPS? adam

Reply to
adam

popytaj na grupie "nawigacyjnej": pl.rec.gps

Reply to
BoDro

adam napisał(a):

Obojętne. Najlepiej na kartę. Nie, nie zniszczy.

Reply to
Krzysztof Piecuch

W domu GPS ma prawo w ogole nie dzialac.

Natomiast cos jest nie tak z tym czasem zalapania na dworze - powinno byc ponizej 5 minut.

No chyba ze spacerowales trzymajac na nim reke, kolo nadajnika silnego itp,