Re: zasilanie 5V

> Szukam lepszych rozwiązań niz akumulatorki 4 x AA. Chciałbym mieć

kurde, moze problem polega na tym ze uzywam jakies badziewiaste aku NoName czytalem gdzies ze takie akumulatorki sa malo wydajne mimo opisu ze sa

3500mA tanie byly to bralem, podejrzewam ze tu tkwi problem.

Tylko jakie sa najlepsze, najbardziej wydajne?

Reply to
clannad

Było wiele razy na grupie, stanęło mniej więcej na Sanyo 2700 lub Eneloop. Sam mam Sanyo 2700 i mierzone mają faktycznie średnio 2550mAh. K.

Reply to
John Smith