Re: Generator R&S SMIQ03

snipped-for-privacy@o2.pl napisał(a):

> [...]

Wiec sprawdzilem to dokladniej,nie dziala wogole kontrola amplitudy,amieniajac ja,sygnal sie nie zmienia,tylko gdy przeskakuje tlumik amplituda sie zmniejsza Jesli ma Pan schematy to bym poprosil jesli mozna,moze uda sie to naprawic.Jesli jednak sie nie uda,prosze mi powiedziec ile by kosztowala naprawa?

Seba

Reply to
gennex

snipped-for-privacy@o2.pl napisał(a): [ciap]

ale to chyba musimy przenieść się na priv, proszę się przypomniec na maila służbowego.

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki