Re: Yagi a tzw. siatka

> 30PLN. Obie anteny są tymczasowo na strychu (dach- papa i deski). > > Czy

No ja się skompromitowałem przed ojcem :) Ten też kupił siatkę na bazarze, a ja oczywiście ją wyśmiałem. Teraz, kiedy przyszedł czas na pokrycie dachu blachą miałem mu zrobić porządną instalację, a tu lipa :) Jutro jeszcze spróbuję na zewnątrz, bo będzie już zamocowany maszt, ale wątpię czy coś z tego wyjdzie.

Reply to
Artur

Artur pisze:

Masz tą jagę na strychu POD blachą? MAc