Re: walkie talkie z usa?

Natomiast nie warto kupować zestawów które mają napisane do 3km albo do

> 5km, bo wtedy efektywny zasięg kończy się na kilkuset metrach góra. > Czyli może być przydatne do ustawiania anteny albo w niezbyt dużym > supermarkecie :)

mam takie, tanie, proste, o malym zasiegu (oficjalnie 5km), w samochodzie. Nieprawdopodobnie sie przydaje w przypadku gdy a) trzeba kogos holowac/byc holowanym b) jedzie sie w dwa samochody w konwoju Przy czym oczywiscie b) jest duzo czestszym zastosowaniem ;-)

Reply to
Marek Lewandowski

Marek Lewandowski napisał(a):

Garmin sprzedaje takie fajne walkie-talkie o nazwie Rino, z wbudowanym GPS-em. To co jest w nich fajne, to zdolność "pobierania" pozycji innego odbiornika :) W USA mozna kupić te najprostsze juz za jakieś 130$ za parkę.

Reply to
A. Grodecki

Z tym ze w samochodzie to u nas bardziej sie CB przydaje.

A taki prywatny konwoj to sie czesto zaspokoi komorka.