Re: Pomiar kilku napie? w zasilaczu

Ale nic nie wygoglowałem. jesli by można to prosiłbym o

> rozszerzenie tematu.

nie pierdziel, ze na haslo wzmacniacz roznicowy gugiel nic nie wyplul.

Reply to
Marek Lewandowski

nie pierdziel, ze na haslo wzmacniacz roznicowy gugiel nic nie wyplul.

No wypluł, tylko że samą teorie na temat wzmacniaczy operacyjnych a nic konkretnego do zastosowań bardzirej precyzyjnych a ja sam takowego nie zaprojektuje, nie wiem nawet jakiej konkretnie kostki użyć a to by już mi bardzo pomogło.

pozdrawiam Piotrek

Reply to
ulyssess