Re: USB łącznik

Dnia Mon, 06 Nov 2006 12:07:16 +0100, Waldemar napisał(a):

Pzdr. Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

robi, potrzebujesz kilka elem RC

jesli tiny2313 w SMD jest wciaz za duze no to ja nie mam wiecej pytan:) samo zlacze USB jest sporo wieksze

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Greg(G.Kasprowicz) schrieb:

No to ma mniej więcej tak wyglądać: jest sobie lampka, podłączana do USB w celu jej zasilenia. Konkretnie jest to laser z siatką dyfrakcyjną, ale mniejsza o to. Na razie mam to tak, że z USB ciągnę wyłącznie zasilanie, bez enumeracji, bez niczego. Ale wyłącznik w kablu USB wygląda głupio i klientowi tego nie sprzedam. Zresztą laser ma być za- i wyłączany programowo. Ponieważ laserek jest naprawdę mały, tam już nic nie upakuję. Moim "marzeniem" byłoby upchnięcie wszystkiego we wtyczce USB, tam mam mniej więcej tyle miejsca, by upchnąć TINY12 w wersji SMD i nic więcej (no może parę oporników i kondensatorów w 0402). Laser ciągnie

30mA, czyli ewentualnie jeszcze jakiś tranzystorek. Złącza USB tam nie ma być, tylko wtyczka na pigtailu.

Waldek

Reply to
Waldemar

Dnia Mon, 06 Nov 2006 16:49:46 +0100, Waldemar napisał(a):

Tiny12 nawet nie oprogramujesz w C.

Pozdrawiam Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Mon, 06 Nov 2006 12:07:16 +0100, na pl.misc.elektronika, Waldemar napisał(a):

Cześć. Obejrzyj ft232R / 245R

8 linii I/O w trybie bitbang, praktycznie wszystko w jednej kostce, minimalna obudowa QFN 5x5 mm, wewnętrzny eeprom pozwala na własne wpisy do deskryptora ( VID, PID, opis, serial ). Gotowe sterowniki i API do obsługi.
Reply to
Jurek Szczesiul

Waldemar napisał(a):

mega8 w obudowie MLF - 5x5 mm.

Pozdr AK

Reply to
AK

Jurek Szczesiul schrieb:

aaa, dzięki, obejrzę. Tego ATMEGA8 w małej obudowie też, zobaczymy, co lepiej podpasuje. FT232 i ATMEGA8 w lutowalnych obudowach powinienem mieć w szufladzie, to zobaczę, co lepiej będzie wyglądało i przy czym kolega robiący dla mnie płytki będzie mniej kurwił ;-)

Jeszcze raz dzięki wsiem za pomoc.

Waldek

Reply to
Waldemar

Zamówiłem właśnie parę kostek FT232RQ do zabawy, nawet niedrogie toto. Zobaczymy jak się sprawią.

Jeszcze raz dzięki

Waldek

Reply to
Waldemar