Re: Sławek Solak (HF5BS) nie żyje

> W końcu się przemógł i założył FB.

> Ja też pewnie założę do utrzymywania kontaktów - jestem chyba jednym z > niewielu 'dinozaurów' w wieku 37 lat którzy nie mają konta na fb. > Mam jedno konto lipne (moja praca wymagała dostępu do jednej grupy fb > jako czytacz) i używając lipnego konta (założonego jedynie na potrzeby > fb, ale w domenie mojej firmy) i mojego adresu ip byli w stanie > zaproponować mi: > -rodzinę(!) > -znajomych(!) > -klientów obecnych i sprzed wielu lat(!!!)

Musiałeś udostępnić kontakty. To wystarczy.

Tyle informacji można pozyskać o brakującym elemencie (mnie) mając > odpowiednio dużą próbę elementów powiązanych... > Tak więc pewnie założę prawdziwe konto z imieniem i nazwiskiem i bez > zdjęć ani aplikacji fb (nie, żebym był paranoikiem ale wiem ile > informacji wyciągnąć potrafią aplikacje na telefonie....).

Jeśli pozwolisz. Ja nie udostępniam swoich kontaktów FB i nie mam tego problemu.