Re: Sławek Solak (HF5BS) nie żyje

> Podzielam zdanie Romka na temat braku kontaktu z żywymi ludźmi.

> Był niedawno organizowany zlot grupy, zainteresowanie mizerne.

To nie był zlot, tylko spotkanie Warszawiaków przy piwie. Zloty organizuje regularnie grono starych userów grupy pl.misc.samochody. Spotykamy się co roku, w czerwcu, w różnych, ciekawych turystycznie miejscach. Trwa

4 dni. W dzień zwiedzamy, wieczorami gadamy.

Sorry, ale jechać łącznie 700 km tylko po to, żeby przez godzinę czy dwie patrzeć na bandę żłopiących piwsko nerdów ;) - jestem na to za stary.

Zlot można zorganizować - minimum 3-dniowy (2 noclegi). Jakiś weekend na łonie natury poza wysokim sezonem wakacyjnym.