Re: rentgen

> A kto powiedział, że jeden?

> OK, stacking. To ma sens.

Stacking jest w wersjach E80, U93 ma rdzenie obok siebie :) Prototypy karkasów U93 ze stackingiem się drukują - marzy mi się osiągnięcie 100 kW :)

> Nie ma potrzeby. Można zrobić malutki transformator planarny z >> wkładkami termicznymi i obudować go wielkim chłodzeniem wodnym lub >> jeszcze większymi radiatorami. >> Można zbudować klasyczny transformator oparty na powszechnie >> dostępnych rdzeniach, dostosowany do chłodzenia powietrzem bez >> huraganu. Znacznie tańszy od planarnej wydumki z zaawansowanym >> chłodzeniem. > Karkas ceramiczny z wkładkami widziałem w eksperymentalnym zasilaczu > podobnej mocy, jak Twoja. Dlatego dziwi mnie, że udało Ci się zrobić > coś, czego nie udało się magikom na politechnice w Zurychu. Jeden > przykład z tych okolic: >

Ale to jest to złe podejście - za mały rdzeń, zbyt wymuszone parametry i konieczność wymuszonego chłodzenia wielkim radiatorem. Radiatory są większe od transformatora. Obecnie 10 kW uzyskuje się na 2 kompletach E80.

No to zasłużone gratulacje.

Gratulacje będą zasłużone, jak to wyjdzie z badań prototypów na rynek. W tej chwili przymierzam się do 43 kW (3x400V 63A) na jeszcze dwóch kompletach U93.