Re: rentgen

> W projektowaniu jednego maleństwa mam swój udział - taki dla

A po co podnosić koszty? Miał wyjść transformator zbudowany z powszechnie dostępnych rdzeni, który wyciśnie z siebie taką moc bez cudów w chłodzeniu. I działa. Przy 25 kW transformator ma 60°C bez wymuszonego chłodzenia.

> Ale za co? Karkasy i reszta osprzętu - poza robionymi na zamówienie - >> są standardowe. Czasem zamawiamy własne wersje standardów z lepszego >> materiału niż oryginał. > Rozważaliście zlecenie produkcji karkasów z ceramiki?

Dla kogo? Pracuję w Ferysterze 11 lat - nikt nigdy nie zapytał o ceramiczne karkasy.