Re: rentgen

W projektowaniu jednego maleństwa mam swój udział - taki dla transformatora 37 kW @ 45 kHz... Drugi trochę mniejszy też ma trochę mojego wkładu.

Bo zastanawiam się komu z firmy Fe... posłać parę chujów w celu > otrzeźwienia.

Ale za co? Karkasy i reszta osprzętu - poza robionymi na zamówienie - są standardowe. Czasem zamawiamy własne wersje standardów z lepszego materiału niż oryginał. Swoje karkasy zaczęliśmy wymyślać dla układów dużej mocy, gdzie rynek karkasów jest pusty - znudziła nam się partanina.

Tym cymbałom od CADa którzy rzeźbią karkasy na pewno > zjebka się należy, pytanie co za inteligentny inaczej dobiera > zupełnie nietechnologiczne wyprowadzenia el. indukcyjnych?

Ale jakieś konkrety?

Księgowa tam u was rządzi?

Jak wszędzie.

Co do parametrów el. indukcyjnych i samych rdzeni zastrzeżeń nie mam.