Re: Przetwornik A/D (AD7730) i testowanie stabilosci.

marcom napisał(a):

> [...]

Zamowilem zestaw EVAL-AD7730EB. Przyjrze sie dokladnie, zobacze co to pokaze przy moim tensometrze i zasilaczu...i wtedy bede blizej sukcesu.

Mariusz

Reply to
marcom

Najlepsze rozwiązanie. Najpierw pobaw się w fabrycznej konfiguracji, tak abyś miał poziom odniesienia do swojego projektu. K.

Reply to
John Smith