Re: Przetwornik A/D (AD7730) i testowanie stabilosci.

lwh pisze:

> [...]

Moge poki co podac wartosci rejestrow, bo nie ma tego wiele. Wszystko jak w PDF-ie (oprocz tego, ze tam wysylaja konfiguracje dla trybu bipolarnego MODE = 0x2180, a ja zapisuje 0x3180 - unipoarny)

SELECT_WR_FILTER = 0x800010 SELECT_WR_DAC = 0x20

SELECT_WR_MODE = 0xB180 b'10110001' ; (24 BITS) b'00000000' ; 80 (0mV, +10mV), Uref=2,5V

Tutaj czekam na kalibracje ukladu (Full-Scale)...i

SELECT_WR_MODE = 0x9100

Tym razem czekam na kalibracje Zero-Scale Pozniej procedury SETUP:

SELECT_WR_MODE = 0x3180 ; Continuous Conversion Mode, Unipolar

Pozniej robie juz tylko ciagly odczyt.

Mariusz

Reply to
marcom