Re: Przetwornik A/D (AD7730) i testowanie stabilosci.

> Niestety

Dlatego zrobie tak jak w oryginalnym urzadzeniu. Plytka zwyczajna do obslugi przetwornika i wyswietlacza, a sam przetwornik na malej lytce z ekranem. Oryginalne urzadzenie wyglada tak zwyczajnie, ze mialem nadzieje na chociaz zblizone do niego wyniki. Przetwornik z elementami SMD ( male wyprowadzenia pewnie sa kolejna korzyscia ), a masa z 2 strony PCB polaczona 4 przelotkami z masa po stronie elementow - przy wejsciach AIN+- i Uref+- (dali mostek z kondensatorow i szeregowo z wejciami rezystory). Moge to narysowac, ale nie chce dalej zawracac glowy. Wiem co musze zrobic i bede to sprawdzal, a pozniej sie odezwe.

Mariusz

Reply to
marcom