Re: PRoblem kanaliza

> Eee, radiowo za dużo pakietów ucieka, a tutaj każdy taki pakiet, który > gdzieś się zabłąka, to spore zagrożenie robi, w końcu nigdy nie > wiadomo, co za ... dane akurat będzie zawierał. Kabel rzucić, tylko > kabel!

Można jeszcze GSM, GPRS albo światłowodem. Ewentualnie laserem, ale to gdy najdzie mgła może nie działać.

Reply to
zbychu

Laser może być niebezpieczny, jak by Ci takie g***o trafiło w oko...

Reply to
Rafał

Ze swiatlowodu na zakretach informacje pouciekaja jesli nie dopilnujesz minimalnego promienia giecia. No i nie wiem czy srednicy starczy (wiecej niz 1mm to juz i plastikowe ciezko znalezc), chyba zeby kompresje zastosowac.

Reply to
Jerry1111

Słyszałem że podobno taka zawartość, to bardzo gównianie się kompresuje.

Pozdrawiam Miłosz.

Reply to
Miłosz Skowyra

Ba, powiedz to gościom z Keyence. Zrobili światłowód najwyraźniej nie wiedząc o zjawisku - da się go ostro złamać w pół nie niszcząc - ba, nawet nie zmieniając specjalnie parametrów. Żeby nie było - oglądałem, gniotłem i najprawdopodobniej w poniedziałek dostanę :)

Miłego Jerry. Irek.N.

Reply to
Irek N.

Heh, zawsze cos nowego wymysla, trzeba sprawdzic. I wez tu czlowieku pracuj ;-) ATSD to nawet w gradient-index masz minimalny promien giecia. Jak przekroczysz to nie tyle ze nie dziala, tylko straty rosna bo zmieniasz warunki total internal reflection.

Reply to
Jerry1111