Re: ograniczenie pradowe w telefonie

Marek Lewandowski pisze:

> [...]

No dobrze, ale zakladajac taka sytuacje, ze mam ladowarke "awaryjna" (np. JustMobile GUM), ktora na wyjsciu daje 5V i 1A to czy naladuje tym w/w telefony i czy nie uszkodzi to w zaden sposob aku w telefonie ? Pytam ze wzgledu na to, ze mam pradozerny "kombajn" i chcialbym miec cos do doladowania zawsze pod reka. Ewentualnie moze znacie jakies inne przenosne ladowarki, ktore na pewno beda dzialac? W tej chwili nokia wypuszcza 2 modele: DC-1 i DC-8, ale ich ceny niestety sa zbyt odjechane jak na mozliwosci. Nie przekonuja mnie tez te ladowarki na jednego paluszka za 16zl ... parametry ktore podaja niestety nie sa mozliwe do osiagniecia przy tak tandetnej konstrukcji ...

Pozdrawiam, Peter

Reply to
peterphk