Re: Obwody trójfazowe.

Użytkownik "Grandalf" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomościnews: snipped-for-privacy@u69g2000hse.googlegroups.com...

> [...]

To znów może inaczej. W tym układzie

Vn wskazywał 28V przy połączeniu niesymetrycznym.

Reply to
Grandalf

Użytkownik "Grandalf" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@d21g2000prf.googlegroups.com...

Aaaaaaaaaaaaaa :-) Utrudniono zadanie. Przypadek, niespotykany normalnie, ogromnej impedancji łączącej punkty gwiazdowe Zn

Co jest celem? wyliczyć moc Sa+Sb+Sc , na podstawie odczytów przyrządów? Transformator nas w tym przypadku w ogóle nie interesuje? Zakładamy, ze jest idealnym źródłem napięć trójfazowych ? Zakładamy, że mierniki są idealne ?

Jeśli wyłączysz zasilanie Za wyłącznikiem W1, to prądu w tym oporniku ani napięcia na nim nie ma. Jak W2 wyłączysz także, to napięcie bc podzieli się po połowie i Vn powinien pokazać połowę Vf Jak W2 załączysz, to jest kłopot, bo trzeba się naliczyć z rozkładem potencjałów znając Zn Zb Zc Jeśli to oporniki, to pół biedy, ale jak któryś to cewka a inny kondensator, to się namęczysz:-)

Reply to
lwh

Q..wa zgodnie z tym schematem masz dwa przełączniki dla odpowiednich ich położeń masz podane napięcia i prądy. Należało od tego zacząć dyskusję, a nie udawadniać nam, że jesteśmy głąbami bo nic nie rozumiemy.

Reply to
zbyszeks

Użytkownik "lwh" snipped-for-privacy@vp.pl napisał w wiadomości news:frtq5g$go7$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

źle. To jest bardziej skomplikowane.