Mala listwa przeciw przepieciowa

Witam

Szukam malej listwy przeciwprzepieciowej. Widze ze standard to 5 gniazdek na listwie - niestety taka dluga listwa nie wejdzie mi do skrzynki :/

Sa na rynku jakies krotkie listwy z dwoma gniazdami? (na stronie lestara nie ma nic takiego)

Dobrze jak by miala wbudowany filtr rj45 :)

Pozdrawiam Rafal

Reply to
Rafal M

Konop schrieb:

też bym zaproponował. Do skrzynki dać szynę, na szynę ogranicznik i gniazda i wsio gotowe.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Skrzynka wyglada tak:

Mam tam gniazdko i chce do niego podlaczyc listwe. Elektrykiem nie jestem, wiec nie wiem co to jest ta szyna ;]

Pozdrawiam Rafal

Reply to
Rafal M

Rafal M schrieb:

Szyna DIN. Wygląda z profilu jak odwócony kapelusz ;-) Masz takową w skrzynce z bezpiecznikami poniżej twojej skrzynki. Tylko przypadku użycia czegoś takiego potrzebujesz jeszcze ochrony przed dotykiem. Najlepiej dodać małą skrzyneczkę w środku, może być otwarta, na jakieś

10 szerokości. Powinno wleźć.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

W zamykanej na klucz skrzynce? Chyba nie...

Tylko to powinien anyway elektryk zrobić. Amator zapomni o uziemieniu skrzynki, zarobieniu końcówek i o 10-ciu kolejnych bardzo ważnych rzeczach :)

Pzdr. Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

I wlasnie dlatego szukam listwy przeciprzepieciowej ;) Wloze do gniazdka i dziala ;)

Tylko ze zwgledu na rozmiary skrzynki musi byc ta listwa krotka - moge ja przykrecic pionowo. Byle na wysokosc weszla ;) W skrzynce musi sie jeszcze router i jego zasilacz zmiescic.

Pozdrawiam Rafal

Reply to
Rafal M