Re: Obwody trójfazowe.

>Witam! Mam taki oto malutki problem z obwodami trójfazowymi,

Prądy płynące w przewodach fazowych, inaczej prądy liniowe.

Eh, to już sam nie wiem jak to opisać. Może:

Jak obliczyć moc na odbiorniku posiadającym symetryczne źródło, przewód neutralny, gdy w fazie A jest przerwa? Dla obu przypadków gwiazda - gwiazda oraz gwiazda - trójkąt(tu oczywiście bez p. neutralnego).

Pozdrawiam

Reply to
Grandalf

Użytkownik "Grandalf" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@e39g2000hsf.googlegroups.com...

Może łatwiej ci będzie zrozumieć, jak wyobrazisz sobie 3 akumulatory i 3 oporniki łączone w trójkąt, gwiazdę, czy jak tam sobie wymyślisz. To działa prawie tak samo dla Twojego przypadku odłączenia jednej fazy.

Reply to
lwh