Re: [NTG]Potrzebna łączność radiowa.

>Tam pracują w "piątkach", my pracujemy w "zerach". To inne

Za komuny wprowadzono. Żeby zachodni sprzęt nie działał poprawnie.

A w 1990 nie zmieniono ?

Hm ... za komuny CB bylo dozwolone, czy za zezwoleniem ?

Czy komuna sie skonczyla, a myslenie wladzy nie ... po co im jakies CB ...

Z tego co wiem na przykładzie własnym, zezwolenie było wymagane na aparaturę do sterowania modeli... niekoniecznie fabryczną

Mam takie :-)

Włodek

Za komuny to duzo rzeczy wymagalo zezwolenia, ale czy gdzies w 88 czy

89 nie bylo drobnej odwilzy ?

Zreszta ... czy pod tym wzgledem to w RFN bylo lepiej ? Na CB moze i pozwolili, choc pewnie ze wstretem, ale poza tym - Ordnung muss sein.

Tylko nadal - gdzie te zera ? Komuna przewidywala jakies latwo dostepne pasmo z kanalami w zerach ? Czy kompatybilnosc z Tukanami ?