Re: Nokia a przewody elektryczne

> Chodzi o tasiemki? Np.

?> > Nie, nie chodzi o tasiemki do napędu CD. Chodzi mi o przewody > elektryczne do napędu i sterowania np. suwnic, żurawi.

Zacznij pytać od Lappkabel i idź dalej... Fachowy niemiecki na to to Profilleitungen - złap słownik techniczny, zobacz, jak nasi to nazywają.

Reply to
Marek Lewandowski

Z firmy Lappkabel i hellukabel mam ofertę. Konkretnie pytałem się o przewody firmy Nokia bo takie na jednym z urządzeń są zamontowane. O jakiś namiar, czy coś takiego jeszcze produkują.

Reply to
maler